mandag 3. mai 2010

Kort-inspirasjon! Og takk for give-away!


Jeg har fått min første give-away! Fra Tone sin blogg http://enfuglianden.blogspot.com/ fikk jeg mange (!) fine illustrasjoner på overføringsfolie. Jeg har tenkt å bruke dem på toalettvesker/sminkepunger e.l.


Det er egentlig merkunderlig at jeg skulle få akkurat disse illustrasjonene, for jeg har lagt merke til Tone sine illustrasjoner lenge før jeg begynte å blogge og hun en dag la igjen en melding hos meg. Navnet virket kjent, og da jeg googlet det, viste det seg at hun har illustrert en av barnebøkene vi setter stor pris på her i huset! Nemlig Glefs av H.Hovland!


Jeg har totalt interiør-tørke for tida. Det gjør egentlig ikke så mye, selv om stua står ribbet til det aller mest nødvendige. Jeg kan ha det sånn en stund, jeg, for jeg har skrudd av interiør-bryteren. Vi venter nemlig på downlights og elektriker + noe småfiks.


I mellomtida scrapper jeg bittelitt Venter på pakke fra Papirloftet med masse godis! Ark fra October Afternoon og nytt alfabet til QK! Fant en fin blogg på nett som jeg kommer til å kikke mer på: http://cleanandsimplestamping.blogspot.com/ Skisser + rene og enkle kort. Anbefales!

Dette kortet er hentet fra cleanandsimple, men det øverste kortet et jeg har laget for en stund siden.

4 kommentarer:

salige lavendel sa...

Kjempeflotte kort du har laget. Hørtes spennende ut med overføringsfolie, må inn og sjekke hva det er =)

salige lavendel sa...

Hm, linken til den bloggen virket visst ikke, men det kan være at det bare er midlertidig nede kanskje?

Huldra sa...

Ramlet innom bloggen din, og det var et hyggelig fall. :)
Tuslet litt rundt, og synes du skriver godt om mye og mangt. :)

Hei og hopp fra Huldra.

Minmill sa...

Hei på deg! Det var godt du la igjen en kommentar på bloggen min, for da kunne jeg finne deg. Jeg søkte etter bloggen din, men det dukket ikke opp noe. Nå fant jeg deg. Du må jo sette igang med blogging igjen, synes du ikke? Skapet ditt er kjempestilig, og de gule bokstavene ble prikken over i'en. Sånt liker jeg.

Nå må jeg hive meg over jobben igjen. Men si fra når du blogger om noe nytt.

Klem