søndag 20. september 2009

Skjenk

Denne skjenken fant jeg hos Giac på Flickr. Jeg har så lyst på en fin 50- 60 talls skjenk. Stua er ikke ferdig, for i sommer har vi hatt ferie. Vi jobber ikke inne med prosjekter om sommeren. Da er vi ute.... Så får det heller være at det er ubearbeida gipsplater på veggene i halve stua, og umalte lister på de nye vinduene.


Sommerprosjektet vårt er ikke ferdig enda. Vi har gravd plass til campingvogna i hagen. Hagen er stoor, men akk så skjeiv og bratt. Så vi måtte gjøre en god jobb for å få plass til ny campingvogn.
Nok om det. Stua blir vel ferdig etterhvert. Og jeg prøver å forestille meg hvordan jeg skal løse innredningsproblemet stua. For den er ikke lett å innrede, synes jeg. Skal ha plass til spisestue, sofa, tv, oppbevaring. Oppbevaring og gode, men lette stoler er de vanskeligste punktene. Noen som har forslag til fine, og gode!, stoler?

Ingen kommentarer: