torsdag 8. oktober 2009

Sy-inspirasjon!




Er travelt opptatt med å sy for tiden! Små sminkepunger og toalettvesker og nett. Har gått på sykurs og det satte fart på sakene..


Kjøpte min første symaskin for konfirmasjonspengene. Etterhvert som den ble mer og mer skranten, vokste bunkene med saker som skulle ordnes på symaskinen.


Helt til en dag eldstemann hadde fått seg ny crosshjelm. Den måtte på i en fart. Og da mamma ikke handlet raskt nok med saksa for å få bort merkelappene, ble saksa tatt i bruk med egne 5 årsgamle guttefingre... Lappen forsvant, og det gjorde jommen meg hakereima også.. Da var det ikke så mye å lure på! Ny maskin i hus. Og det har virkelig blitt syglede! Bare synd at tida ikke strekker til... Her er litt inspirasjon, uansett. Funnet på etsy, fra youmeyou.
Jeg får vurdere å poste noen bilder av mine sømprosjekter etterhvert. Men litt kjipt for deg som kan vente deg julegave fra denne kanten..... SÅ ikke les senere innlegg om sømprosjektene mine hvis du ikke vil vite hva du får av meg til jul!

Ingen kommentarer: