søndag 21. mars 2010

Porselensfigurene mine




Har hatt litt bloggpause, jeg. Er så god venn med symaskinen min for tiden, så derfor blir det liten tid til nettet. Merker at jo lenger det går mellom hvert innlegg, jo vanskeligere er det å smette inn et lite innlegg! Men nå har jeg endelig fått tatt bilder, lastet inn og forminsket. Mulig jeg har en litt dårlig arbeidsflyt.....


Uansett, nå er noen flere av porselensfiguerene mine foreviget! Ugla over er etter farmor og farfar. Hunden med det gode blikket under har jeg fått av ei venninne. (Takk, Janne! Håper du ikke angrer....)


Flesteparten har jeg funnet på Fretex og andre bruktbutikker. Noe har jeg fått da jeg var liten og atter andre har dukket opp fra esker og poser på loft og i kjeller.

1 kommentar:

lisasornes sa...

søte figurer ♥
Ha en fin ukestart!
-Lisa ♥