torsdag 3. desember 2009

Broderi-minner og babushka

Dette broderiet laget bestefaren min til meg da jeg var liten. Mamma har siden montert det sammen til ei pute. Det var et gledelig gjensyn da broderiet og puta dukket opp på loftet i barndomshjemmet mitt! Synes fargene, detaljene og uttrykket på kattene er underbart:) Takk, kjære Bette! (Jeg greide ikke å si bestefar, og siden jeg er eldste barnebarnet ble bestefar hetende Bette for alle de 10 barnebarna han fikk).


Her er en babushka/matryoshka (?) som jeg fant på Fretex nettopp. Den har også så fine farger :)
Ha ei superduper helg alle sammen! Jeg storgleder meg til Designerjulemarked i Kristiansand i helga:) :) :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er "berre lekkert".... Barndomsminnene strømmer på =) Ha ei riktig god helg!! VARME klemmer=) Susanne

Beate sa...

Takk, Susanne! Håper vi sees i helga :) Med kontantene tytende ut av lommeboka og posene fulle av kreative funn fra Designjulemarkedet ;)