søndag 13. desember 2009

Veska mi!



Her er veska jeg nettopp har sydd! Fant et lite, skjønt broderi på Fretex som de skulle ha den nette sum av 19 kroner for :) Ellers er det brun fløyel rundt; rester fra soveromsgardinene fra IKEA. Og foret er rester fra noen andre gardiner. Visst er jeg billig i drift! Bildet er visst litt uskarp... men det får bare stå til, her må jeg bare blogge for livet mens jeg er online. Nettet vårt lever sitt svært ustabile liv om dagen.

Båndene på veska er fra Aspegren. De har såå mange fine bånd... Bare synd det ikke er noen som selger dem her i nærheten. Takk Susanne for at du fikk litt overvekt på flyet fra København! Neste gang må du bare huske å kjøpe noen til deg selv også ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

He,he.....det skal jeg huske du =) Gleder meg allerede til ny tur en gang i fremtiden.......... Skjønn veske du har =)

Karen Marie sa...

Hey - tak fordi du linker til mig! og sikke fine sager du har her hos dig :0)
Dejlig søndag - Kh Karen Marie