mandag 15. februar 2010

Fra Rie Elise



Blir så glad av å se alle de deilige fargene og flotte mønstrene på siden til Rie Elise Larsen! Er det noen som vet om de selges i sør-Norge noe sted? Dette sortimentet må vel passe inn i hos et par forhandlere i Kristiansands-distriktet..

Elsker småmønstret papir! Er ikke så flink til å bruke det til annet enn kort og scrapbooking, men det er da noe.



Jeg er glad i farger, men er også veldig glad i svart-hvitt interiør, med litt bruntoner blandet inn. Denne lampa er fin! Også fra Rie Elise Larsen. Du finner link til siden hennes i høyre kant.

3 kommentarer:

Nina sa...

Kommer i nettbutikk hos Linnea's Hage ganske snart :-)

Châtaigne sa...

Hei,
Morsom å finne blogg-posten din om Rie Elise Larsen. Jeg skrev et tilsvarende innlegg om henne i går, skjønner du:-) Jeg synes hun lager helt vidunderlige papirer, og lampene er helt fantastiske. Fant en liste over utsalssteder i Norge: http://www.rieeliselarsen.dk/forhandlere.php
Dessuten vet jeg at www.nettpynt.no har litt.
Hilsen fra Kastanjedamen

Karen Marie sa...

Åh ja Rie laver de skønneste ting og sager - jeg er også stor fan og er til og med så heldig at jeg kender Rie :0)
Håber du finder hendes ting et sted nær dig!

Dejlig weeekend, KH Karen Marie