fredag 12. februar 2010

Ønskeliste


Det finnes så mye fristende der ute i alle verdens nettbutikker!!


Jeg er et periodemenneske. Jeg er ofte fokusert på en interesse av gangen. Så svitsjer jeg. Akkurat nå har jeg vært opptatt av papir og ulike former for "paper-crafting" en god stund. Men nå kommer Stoff og stil til byen, og jeg merker at jeg snart har lyst til å sy! Myyye! Har hatt en liten runde på nett og funnet noen flotte stoffer. Liker godt japanske stoffer. Tror fascinasjonen begynte allerede i barndommen, da jeg fikk skjønne notatbøker, origamipapir ol fra japan. I de herligste farger og mønstre. Her er litt bilder jeg fant i dag, mesteparten fra The needle shop på Etsy.
Disse stoffene er fra Kokka og Etsuko furuya.
Denne veska er hentet fra Amy Butler. Amy Butler har så mange flotte mønster jeg gjerne skulle kikket nærmere på! Også bøker og stoffer. Men jeg har ikke helt tiltak til å bestille fra USA. Noen av dere som har bestilt stoffer fra feks USA?
Denne boka kunne jeg også tenke meg å bestilt; hvis jeg kom meg til å bestille fra det stor utland... Har en Silhouette kuttemaskin som kan kutte ut bokstaver, stensiler ol i vinyl og papir. Super til å kutte Wallstickers med, men jeg bruker den kun til kartong og papir. Boka over har sikkert mange godbiter jeg kunne tenke meg å hatt...

Ingen kommentarer: