mandag 4. mai 2009

Sy!


Har ikke blitt så mye blogging på meg i det siste; fint vær og campingtur i stedet :)
Men jeg har fått meg ny symaskin! Den gamle jeg hadde tok som tidliger fortalt kvelden. Nå er jeg klar for å sy! Har bare prøvd ut maskinen på litt prøvelapper og ei kjekk lita veske til solbrillene mine.. Glemmer alltid etuiet hjemme, og når jeg er et eller annet sted og klar for å legge brillene i veska, så, ehhh , det blir riper av å slenge fritt i ei veske, gitt.

Men fant noen kule hjemmesydde vesker på amy butler. Her er litt bilder :)

Link til Amy Butler finner du unner Sy! på linkene mine.

Om du lurer på hvor campingturen gikk; kan jeg fortelle at vi tok turen til Mandal. Skal vise bilder senere fra Risøbank. Noen helt fantastisk flotte hus og og en deilig park. For ikke å snakke om strendene og turstiene i området. Anbefales! Det som ikke kan anbefales er å campe i nærheten av 20 bobiler med middelaldrende rogalendinger med trekkspill, gitar, allsang og varmedress. Varmedress? Jo, nye grilldressen for å holde ut allsang til de små timer. Jeg ba dem pent om å holde opp rundt midnatt, men det gikk inn det ene øret, og ut det andre etter 10 minutter. Da hadde jeg akkurat rukket å krype under dyna, og var ikke klar for å ta en ny omgang med klaging... Neste gang sniker jeg meg ut sånn i 6-tida, når mine unger er klar for ny dag, og tapper ut lufta av dekkene deres...

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Amy Butler har så mange knallfine stoffer! Blir inspirert bare av å se på nettsidene hennes :o) Likte veldig godt fargene på den nederste...
Koser meg når jeg er innom deg, liker innleggene dine så godt, liker miksen av det stramme og myke, det gamle og nye osv...Du inspirerer :o)

Vibeke.

LIVS LYST sa...

De var kuule! Eller søte kanskje er mer riktig? Sjarmerende!!!

Hilsen L-jo

CosiFanTutta sa...

Hei du

Tusen takk for besøk på bloggen miin, selv om jeg har vært veeeeldig sløv i det siste.

Her var det mye etter min smak - vi er til og med navnesøstre :o)

Nå er alle orkideene uten blomster, ikke riktig så flotte lenger, da, men det kommer vel tilbake..

Den nederste vesken var helt fantastisk. Tenk å ha sånn orden i hekletøyet. Fantastiske stoffer

Ha en fin, fin helg videre

Cosi-klem