søndag 8. november 2009

Old - school


Har fått så sansen for gamle skolesaker! Som gamle kart og arkivskap, plansjer og belysning... Og nå går jeg på oppdagelsesturer i kjeller og loft på jobb. Det har seg nemlig sånn at jeg er lærer. På en skole med laang historie og velfylte bomberom... Og jeg har fått lov til å forsyne meg! Av noe, hvertfall. Det er mye som har blitt kastet i løpet av de siste årene, men mye ligger fremdeles igjen. Hihi! Det står et fint dobbelt garderobeskap der. Men vet ikke heelt om de vil bli kvitt det. Eller om jeg har plass.


Tenker med gru tilbake på opprenskingen vi hadde for en stund siden. Da gikk det mange flotte gamle kart, pulter og kontorstoler til grunne.

Bildet øverst er fra apartmenttherapy.com; du finner link i blogglista mi. Her er en ide til kontoret mitt. Jeg trenger et klippebord; samt et bord vi kan jobbe flere ved. Dette hadde passet utmerket når den stasjonære pc'en skal byttes ut med en laptop. Da får jeg plass..... De har noe liknende på IKEA, sant?

Ellers er vi endelig i gang med stua igjen. Vi satte inn ny verandadør + mange vinduer i vår, tok pause i sommer (den ble lang, den sommeren...)og nå er vi endelig i gang med å skifte ut huntonitplater med villmarkspanel-etterlikning. Vi skal ha glatte, hvite vegger. Og mulig en artig fondvegg.

Begynner å føle litt press på å finne salongbord og/eller skjenk. Det var flust med skjenker i vår på bruktbutikken og finn. Men nå! Nei.....

Ingen kommentarer: