lørdag 14. november 2009

Søm og papir.


Strengt tatt burde jeg vel presentert noen bilder av skapet mitt som jeg skrev om i forrige innlegg, men saken er den at jeg ikke har fått tatt bilder av det i dagslys. Akkurat nå står det i uthuset og venter på en real vask. Været her har i det siste vært kaldt, vått og ufyselig. Derfor får det bare vente. Ikke for det; jeg har ingen ledig plass som står å venter på det heller. Men det skal det nok bli ei råd med.....
Derfor viser jeg heller fram litt fra hobbybordet. Siste kreasjon derfra er en uglebamse som ei nabovenninne fikk til sin nyankomne jentebaby.


Ellers koser jeg meg veldig når jeg har anledning til å lage kort. Liker best å lage kort når jeg lager det til en person. Det blir ikke det samme å bare lage et kort uten å vite mottaker. Kortet over er litt "feilkomponert", men i hurten og sturten fikk det være med at jeg skulle hatt et brunt blad mer og heller spart meg for det ene blågrå.

Nå er prosjektet mitt å sy ferdig ei veske hvor jeg feller inn et broderi jeg fant på Fretex i dag. Inspirasjonen er grandtantes sofaputer krysset med rød stue på landet.

1 kommentar:

Emmas utsikt sa...

Heisann. Første gang jeg er her hos deg, så ville presentere meg. :) Veldig koselig blogg du har, jeg kommer gjerne tilbake.

I forhold til våte dresser og slikt henger jeg de på håndklevarmern på badet. Funker veldig bra!

Ha en fin dag videre.