søndag 22. mars 2009

Hei Hay!





Det er jo alltid noen merker og butikker man finner hvor man så å si gjerne skulle tatt med seg alt de har. Sånn er det med danske Hay! Det som er så veldig synd med Hay er at det er så få som forhandler merket. Så vidt jeg vet, da. Euklides har det, men de forhandler kun til prosjekter og bedrifter. Eller? På den danske nettshopen til Hayes ser det heller ikke ut til at de vil sende til Norge. Eneste løsning blir vel å legge ferieturen til Århus.... Mulig det..

Her er noen smakebiter på noen få av produktene deres jeg gjerne skulle hatt i hus.





Pinoccio multicolor gulvteppe. Frem med et par puter og noen magasiner. Eventuelt tilsett et par unger og noen leker bak ryggen så har hele familien det fint.



Ungene kunne for eksempel leke med dette flyet. Også fra Hayes.





Eventuelt heller disse elefantene om alder eller kjønn skulle stå i veien for at flyet var så interessant.



Eller denne: Den likner forøvrig mistenkelig på en av de mange dukkebamsene mamma strikket dusinvis av da jeg var yngre. Synes ikke de var spesielt kule eller lekevennlige da, Barbie derimot....


Jaja, smake forandre seg! Nå er til og med denne super! (Tviler på om ungene synes det samme... eller kanskje de av medlidenhet ville trykke den til sitt bryst. :))
Så er det denne stolen, da. Liker den kjempegodt, men vet ikke om den krever litt mer enn en nokså vanlig stue til omgivelser. Uansett; Louise Campbell har designet et smykke av en stol.



Skulle du tilfeldigvis ha en butikk i Kristiansandsdistriktet og begynne å selge Hay, så har du allerede en kjøper til denne boksen: Pulten min står klar til å ta den imot med ledig bordflate og nyoppusset kontor. Eller der tok jeg visst begivenhetene litt på forskudd. Har visst ligg gummigulvlegging og listespikring igjen før det er ferdig.
Dette var det siste bildet jeg orket å laste opp i denne omgang. Ta heller en titt hos http://www.hayshop.dk hvor jeg har hentet alle bildene. Og legg gjerne litt press på lokale forhandlere til å ta inn hay :)



3 kommentarer:

La luz del norte sa...

Jeg tror de har et lignende kuleteppe på Living, kanskje. Mener jeg så det i et blad for ikke lenge siden. Jeg skal sjekke det i påska og sende deg beskjed.

La luz del norte sa...

Fin blogg forresten. Ny?

Beate sa...

Hei Solrosa! Jeg prøvde å legge inn kommentar på siden din; men det gikk ikke... Kanskje du ikke har åpnet for kommentarer i innstillingene dine til bloggen?

Jepp, jeg er ganske "ny", og lærer noe nytt ofte her inne! Takk for du titter innom, og ikke minst: Takk for kommentar!