torsdag 12. mars 2009

Match made in heaven?

Var akkurat på den lokale fargehandleren å hentet gummiflisene til "kunstrommet" vårt. Hvordan kunstrommet vårt fikk navnet sitt, er en annen historie, den får komme senere, men i dag er altså både tapeter og gummigulv kommet i hus. Og snakk om timing! For et par år tilbake var jeg også på intens jakt etter gummigulv, men ikke en fargehandler i mils omkrets hadde hørt om, langt mindre hadde, gummigulv. Men nå har altså begge de lokale fargehandlerne fått det inn for mindre enn en måned siden ;D




Og jeg er så fornøyd med fargematchen! På bildet ser du tapeten jeg skal ha på den ene veggen, på de tre andre veggene holder vi på å tapetsere en nokså enkel, hvit tapet. Gleder meg til vi blir ferdige, og jeg kan gå i gang med møbleringen og ikke minst dekoreringen.


Ellers har jeg hentet opp noen Norgesglass fra kjelleren som har blitt potter for Narcissene jeg har fått i hus. Her i huset blir det bare billig påskepynt i år, gitt... nå som mor svir av tusener på oppussing:) Men synes det var en god ide med Norgesglassene, jeg. Synes glassene er kjempefine, og tar gjerne imot tips om andre måter å få brukt dem på; jeg har et helt arsenal i kjelleren!


Ingen kommentarer: