mandag 23. mars 2009

Mitt "lysfat" - ikke akkurat chabby chic



Jeg har ikke så mye i huset som kan passe inn i stilen shabby chic. Likevel har jeg skjønt såpass at det i ethvert shabby chic-hjem med respekt for seg selv, finnes et fat med lysestaker i fattigmannssølv.. Lysfat er praktisk! Kan tas av salongbordet når det i nærheten befinner seg unger i våken tilstand, og lett løftes tilbake igjen når ungene sover.


Men så var det dette med shabby chic da. Ikke helt i min gate, så derfor prøvde vi oss på en litt annen løsning! Fatet er fra Hilmers hus (sårt savnet her i Kristiansand...), de høye lysestakene likeså, de små er fra Åhlens, perlemorspotta fra Camillas blomster. Jeg er utrolig glad i trefatet mitt :) Blåfargen er perfekt :)

1 kommentar:

Susanne sa...

Dette var jo stilig!
Ang hvordan du får vekk kul, morsom osv... Du går inn på tilpass. Trykk på rediger innlegg, der kan du krysse av for å ta vekk dette.
:)