torsdag 12. mars 2009

Inspirasjonsjakt og planlegging!

Jeg har klar plan for de "store" møblene jeg skal ha i kontor-garderoberommet vi holder på å gjøre i stand; det er detaljene jeg skal kose meg med å jakte på! Hadde egentlig tenkt å ikke skaffe meg alle møblene på IKEA, men så er det så lettvint, da.... Derfor er planen å ha Hemnes garderobeskap;

og Expedit bokhylle med skuffer og skapdører. Det med skuffer og skapdører og åpne hyller i samme bokhylle er kjekt! Derfor ble det Expedit. Ikke akkurat denne varianten, men noe i nærheten.




Skrivepulten skal vi lage ved å kutte en kjøkkenbenk i eik opp slik at benkeplaten også fungere som ben på den ene siden. Bildene er fra IKEA.




Det er nå jeg virkelig skal i gang med den beste biten av oppussingsarbeidet, -nemlig jakten på de små skattene som skal gjøre rommet til "mitt"! Litt innimellom tapetsering, gummigulvliming og ellers alt som måtte dukke opp av husarbeid.


Det hadde vært fint å ha mulighet for å slenge seg ned med ei bok på kontoret, så hvis jeg får plass vil jeg gjerne ha en Fatboy der inne. Helst i oransje eller lyseblå. Bildet er fra http://www.connox-shop.com



Det jeg jakter på nå, er kule lamper både til skrivebord og tak. Jeg synes lamper er kjempegøy, men også vanskelig. Det er ei lampe jeg har stor sans for, men den passer nok bedre i stua, enn på kontoret mitt på bare 10 m2. Den er fra http://www.northernlighting.no/ og heter moo.

Jeg får jakte videre; håper på tips til kule lamper som ikke koster det hvite ut av øyet.. Det er nok av fine, og dyre, lamper.

Ingen kommentarer: